Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A fogyasztók döntő többsége nyitott a testreszabott megkeresésekre, és vásárlásaikkor figyelembe veszik az ilyen módon kapott információt, mindezt úgy, hogy tájékozottnak tartják maguk adat- és fogyasztóvédelemmel kapcsolatban – derül ki a DIMSZ friss kutatásaiból.
A DIMSZ megbízásából a Magyar Posta támogatásával a KutatóCentrum által készített E-commerce fogyasztói attitűd kutatás szerint a fogyasztók adatmegadási hajlandóságát 74%-ban annak célja és a kért adat típusa határozza meg.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu