Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A fogyasztók döntő többsége nyitott a testreszabott megkeresésekre, és vásárlásaikkor figyelembe veszik az ilyen módon kapott információt, mindezt úgy, hogy tájékozottnak tartják maguk adat- és fogyasztóvédelemmel kapcsolatban – derül ki a DIMSZ friss kutatásaiból.
A DIMSZ megbízásából a Magyar Posta támogatásával a KutatóCentrum által készített E-commerce fogyasztói attitűd kutatás szerint a fogyasztók adatmegadási hajlandóságát 74%-ban annak célja és a kért adat típusa határozza meg. 57%-uk fontos szempontnak tartja, hogy adatainak megadása milyen előnyökkel jár, és 39%-uk tisztában van azzal, hogy az adatmegosztás a modern gazdaság része.
Az adatvezérelt marketing eszközökre fókuszáló DM Szenzor fogyasztói kutatás megmutatja, hogy a válaszadók 87%-a nyitott az e-mailes megkeresésekre és több, mint a felük (54%) vásárolt egy éven belül ilyen megkeresés hatására. Szintén a fogyasztói tudatosságot igazolja, hogy a válaszadók 60%-a járatosnak tartja magát adat- és fogyasztóvédelmi kérdésekben is.
„A kutatásaink is megmutatják, hogy a vásárlók oldaláról nyitottság, fogadókészség van, főleg akkor, ha transzparens módon, számukra kontrollt biztosítva és testreszabottan kommunikálunk. Ha látják milyen előnnyel jár ez számukra, megadják a testreszabáshoz szükséges adatokat, értékelik és vásárlásaiknál felhasználják az ezen adatok alapján kapott információt. Az adatvezérelt kommunikációs szakma felelőssége, hogy ezeket az eszközöket megfelelően/fenntarthatóan a közönség számára értéket teremtően használjuk” – mondta el Huszics György a DIMSZ elnöke.
Forrás:http://www.mmonline.hu
Kép:tudatosvásárló.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Ezekről jó ha tud, mielőtt online vásárlásba kezd
Új boltok jönnek Magyarországra: másképp fogunk vásárolni
Kémiai bizonytalanság – amitől a lakosság fél