Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A gyerekek és a fiatalok óriási vásárlóerőt képviselnek, és a legértékesebb célpiacok egyikének számítanak. Amellett, hogy közvetlen és közvetett fogyasztók, a családon és a gyermekközösségen belül vásárlási tanácsadóként is szóhoz jutnak. Nem csoda, hogy a termelő- és forgalmazócégek egyaránt növekvő igyekezettel próbálkoznak meggyőzésükkel és megnyerésükkel, akár még veszélyes manipulációs eszközöket és módszereket is bevetve „értük” ebben a csatában. Jelen és jövendő fogyasztóknak tekintik az olvasni még nem tudó kisgyerekeket éppúgy, mint az óvodásokat és a kisiskolásokat, de az előző korcsoportokénál sokkal nagyobb lehetőségeket látnak a tízévesnél idősebb tanulók megnyerésében is, mindössze annyi különbséggel, hogy jól tudják: mindegyik korcsoportnak mást és másképpen kell – kíméletlen következetességgel – ajánlaniuk. Akár ironizálni is lehet azon, hogy az a fajta gyermekközpontúság váltotta fel a történelmi tekintélyek eddigi pedagógiai alapelvét,2 amely most a gyermek fogyasztóvá válását van hivatva kierőszakolni.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A gyerekek és a fogyasztóvédelem 5.
A gyerekek és a fogyasztóvédelem 4.
A gyerekek és a fogyasztóvédelem 3.
A gyerekek és a fogyasztóvédelem 2.