Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A fogyasztóvá nevelés elsődleges színtere azoban – a nevelési-oktatási intézmények legjobb, legsikeresebb törekvései ellenére is – változatlanul a család. Nem véletlen tehát, hogy a gyerekeket veszélyeztető reklámbefolyás kivédésének megtanítását is – egyéb fogyasztóvédő magatartásformákkal együtt – célszerű már a családban elkezdeni. A már említett könyvében15 Melissa Müller szinte kizárólag a televízió és a reklámipar veszélyeivel foglalkozik, ezért nagyon részletesen összefoglalja azokat a tudnivalókat, amelyek szerinte szükségesek ahhoz, hogy a szülő ellenállóvá tehesse gyermekét a televíziós és egyéb reklámok fogyasztásra való buzdításának. Íme a szülők számára megfogalmazott néhány tanács.
Ha pedig egy szülő tényleg eleget tesz ezeknek az elvárásoknak, akkor – minden bizonnyal – saját fogyasztói magatartását is folyamatosan ellenőrzés alatt tartja. A gyerek pedig nevelése és saját önszabályozása révén sikerrel beépülhet a sokszor emlegetett fogyasztóvédelmi piramis épületébe. A piramis harmadik eleme, a törvényi szabályozás ugyanis már valóban mindenütt biztosítva van.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A kiszolgálás minőségét is ellenőrzi a fogyasztóvédelem
Oda kell figyelni, ha tudatosan akarunk vásárolni
Januártól változnak a jótállás szabályai
Árleszállítás helyett inkább átverés volt a jellemző a magyar fekete péntekre