Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A rezsicsökkentéssel kapcsolatos esetleges panaszokkal a lakóhely vagy a fogyasztási hely szerinti illetékes területi fogyasztóvédelmi felügyelőséghez kell fordulni - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH).
A rezsicsökkentéssel kapcsolatos esetleges
panaszokkal a lakóhely vagy a fogyasztási hely szerinti illetékes
területi fogyasztóvédelmi felügyelőséghez kell fordulni - közölte a
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH).
A hatóság hangsúlyozta: a
jelenlegi jogszabályi előírások szerint mielőtt a fogyasztó megkeresi a
fogyasztóvédelmi felügyelőséget, az érintett szolgáltatónál kell kérnie
panasza kivizsgálását. Ha nem fogadja el a szolgáltató válaszát, akkor
célszerű a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni.
A
fogyasztóvédelmi hatóság arra számít, hogy februárban, illetve azt
követően érkeznek majd panaszok, megkeresések a felügyelőségekhez a 10
százalékos rezsicsökkentés ügyében. Minden bejelentést kivizsgálnak, az
illetékes felügyelőség megnézi, hogy a jogszabályokban meghatározottakat
alkalmazta-e a szolgáltató - hangsúlyozta a Nemzeti Fogyasztóvédelmi
Hatóság.
http://www.figyelo.hu/cikkek/383401_a_fogyasztovedelem_ellenorzi_a_rezsicsokkentest
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A kiszolgálás minőségét is ellenőrzi a fogyasztóvédelem
Oda kell figyelni, ha tudatosan akarunk vásárolni
Januártól változnak a jótállás szabályai
Árleszállítás helyett inkább átverés volt a jellemző a magyar fekete péntekre