Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A telefonon keresztül való szerződéskötés számos trükkre ad alkalmat az ügynököknek: elmondják mindazt, amitől az ajánlat csábító lehet, és elhallgatják azt, amitől a biznisz kifejezetten előnytelen az előfizetőnek. Az igaz, hogy a telefonon kötött szerződések nyolc napon belül következmények nélkül felmondhatók, de az első telefonszámla hetek, az első teljes hónapra vonatkozó pedig hónapok múltán érkezik, amikor a megtévesztett előfizetőt már köti a hűségszerződés.
Juhász szerint nehéz kibújni a szerződésből, hiszen ezekről a telefonbeszélgetésekről rendszerint hangfelvétel sem készül, így utólag lehetetlen bizonyítani, hogy az üzletkötő ezt mondta, vagy azt, illetve, hogy mi az, amit nem mondott el. A fogyasztóvédelmi szószóló szerint fellépése és telefontársasága válogatja, hogy mikor sikerül lemondani a balsorsú szerződést. Van, ahol elnézők a vállalatok, ám van, ahol tíz körmükkel ragaszkodnak a zsákmányként kezeltügyfélhez. Juhász hozzátette: a hanyatló vezetékes piac hozta ki a telefontársaságokból a legrosszabbat: ma már minden ügyfél kincset ér, aki még ragaszkodik a vezetékes telefonjához.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Trükkös ügynökök 2.