Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egészen ijesztő adatot közölt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH), e szerint 173 hazai szállodából 38 megtéveszti a vendégeit.
Ez azt jelenti, hogy a vizsgált szállodák 22 százaléka hazudik, ami
aligha megnyugtató adat azok után, hogy kiderült az is, hogy a hazai utazási irodák hogyan verik át a klienseiket.
Az NFH keddi közleménye szerint a hatóság a gyógyszálló vagy gyógyszálloda megnevezést alkalmazó szálláshelyeket, továbbá azokat a szállodákat
vizsgálta, amelyek a hivatalos európai Hotelstars védjegyrendszertől
eltérő, 1-5 csillaggal jelzett besorolást alkalmazzák. Az ellenőrzés a Hotelstars
védjeggyel nem rendelkező szálláshelyeknél kiterjedt arra is, hogy az
adott csillagszámmal jelzett kategória és az ahhoz kapcsolódó
szolgáltatások együttesen alkalmasak-e a fogyasztók megtévesztésére. A
gyógyszálló vagy gyógyszálloda megnevezést alkalmazóknál azt vizsgálták,
hogy rendelkeznek-e az ehhez szükséges minősítéssel.
Kiderült, hogy számos szálláshely a szálloda vagy a hotel
megnevezést használta annak ellenére, hogy nem felelt meg a vonatkozó
jogszabályban foglalt követelményeknek, vagy a szálláshely annak
ellenére szállodaként hirdette magát, hogy üzemeltetője panzió
üzemeltetésére kapott engedélyt.
Az NFH szerint az ellenőrzés alá vont szálláshelyeket üzemeltető vállalkozások többsége pozitívan fogadta az akciót, és a hiányosságok mielőbbi kijavítására, megszüntetésére törekedtek.
Mindehhez hozzá kell tennünk, hogy egyre több szálloda épül az országban.
Forrás:http://www.nlcafe.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!