Fogyasztóvédelem: A hazai szállodák majd negyede átveri a vendégeket

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 Egészen ijesztő adatot közölt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH), e szerint 173 hazai szállodából 38 megtéveszti a vendégeit.

 


Ez azt jelenti, hogy a vizsgált szállodák 22 százaléka hazudik, ami aligha megnyugtató adat azok után, hogy kiderült az is, hogy a hazai utazási irodák hogyan verik át a klienseiket.

 

Az NFH keddi közleménye szerint a hatóság a gyógyszálló vagy gyógyszálloda megnevezést alkalmazó szálláshelyeket, továbbá azokat a szállodákat vizsgálta, amelyek a hivatalos európai Hotelstars védjegyrendszertől eltérő, 1-5 csillaggal jelzett besorolást alkalmazzák. Az ellenőrzés a Hotelstars védjeggyel nem rendelkező szálláshelyeknél kiterjedt arra is, hogy az adott csillagszámmal jelzett kategória és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások együttesen alkalmasak-e a fogyasztók megtévesztésére. A gyógyszálló vagy gyógyszálloda megnevezést alkalmazóknál azt vizsgálták, hogy rendelkeznek-e az ehhez szükséges minősítéssel.  
Kiderült, hogy számos szálláshely a szálloda vagy a hotel megnevezést használta annak ellenére, hogy nem felelt meg a vonatkozó jogszabályban foglalt követelményeknek, vagy a szálláshely annak ellenére szállodaként hirdette magát, hogy üzemeltetője panzió üzemeltetésére kapott engedélyt.

Az NFH szerint az ellenőrzés alá vont szálláshelyeket üzemeltető vállalkozások többsége pozitívan fogadta az akciót, és a hiányosságok mielőbbi kijavítására, megszüntetésére törekedtek.

Mindehhez hozzá kell tennünk, hogy egyre több szálloda épül az országban.

 

Forrás:http://www.nlcafe.hu/

Címkék: szálloda vendég

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu