Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát M Imre indította 16 éve
Sziasztok!
Vajon mit lehet tenni az Internetszolgáltatóval, ha 25 napíg tart neki megjavitani az általa okozott hibát?
Kötbér? Ingyenes első két hónap. Bíróság? További ötletek?
Hozzászólások eddig: 1
M Imre üzente 16 éve
Az Általános Szerződési Feltételeket kell személyesen elkérni egy kirendeltségen - nem kötelező a netről kinyomtatni - oda kell adniuk, azonnal és bérmentve! Kivétel - még nem tudom még az ügy végét - egy barátomék pannon-mobil internetre fizettek elő, és ott állítólag nics ÁSZF, haha...akkor mi alapján történt a szerződéskötés? Valamint: Nemzeti Fogyasztóvédelmi hatóság (Budapest, Balha Lujza téren), Nemzeti Hírközlési Hatóság (Lehel térnél), Békéltető Tanács, Polgári per....de vannak még próbálkoznivalók a szolgáltató jobb belátásra bírására a per előtt, hiszen azt senki nem akarja - a Szolgáltatónak meg annyi ilyen van, hogy Dunát lehetne rekeszteni vele :D
Tanácsot adhatok, ha valaki levélben megkeres...legalábbis megpróbálom.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás