Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 14 éve
Németországi tapasztalataim.
Kocsink hátsó lökhárítóját kellett kicseréltettni, mert egy ismeretlen hátulról belénk szaladt. ´
Megbeszéltük az időpontot a szakszervízzel Nürnbergben. Megérkezésünk után felvették az adatokat, majd közölte az ügyintéző, kb. 1 óra hosszat fog tartani. Addig foglaljunk helyet a büffében, majd kezünkbe nyomott egy céges bilétát, miszerint ezzel ehetünk szendvicset, süteményt, illetve ihatunk kávét , üdítőt a cég számlájára.
1 h 10 perc eltelltével közölték, hogy elkészült a kocsi, nézzük meg, hogy meg vagyunk-e elégedve? Legnagyobb meglepetésünkre a kocsi lemosva ragyogott. Érkezésünkkor ugyanis szakadt az eső, s bizony elég koszos volt az autó.
Közölték, hogy ez is természetesen ingyen van, mert ez a cég ajándéka.
Másnap reggel csengett a mobilunk, egy hölgy volt a vonal végén, a szakszervíz munkatársa.
Csak azt akarta megtudakolni, hogy meg voltunk-e elégedve tegnapi munkájukkal?
Hát ezt az esetet a legszívesebben elmondanám minden magyar autószervízben!!!!
Hozzászólások eddig: 0
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás