Fogyasztóvédelem: Milyen kár ért vásárlásod során? (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 184 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 93 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 530 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 184 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 93 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 530 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 184 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 93 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 530 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 184 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 93 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 530 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Milyen kár ért vásárlásod során? - [szavazás]

Ezt a témát Keczánné Macskó Piroska indította 8 éve

Nap, mint nap vásárolunk.Érhet kár bennünket bárhol és bármikor. Téged károsítottak már meg?

Ért már kár vásárláskor?

100% Igen

0% Nem

Hozzászólások eddig: 13

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

varga ida üzente 6 éve

Igen ért és nem is kicsi.

10 évvel ezelött egy kaposvári Idősek otthona üzemeltetője
csekély 1,3 mft -al a pert meg nyertük, de be
hajthatatlan mivel a címzett ismeretlen helyre költözött.
De a mostani még cifráb mert ebben még az állam is benne van,
MÁV gépjármű kötelező bíztosítás.
A napokban kaptunk egy fizetési meghagyást a bíróságtól 900 e ft-ról.
2 évvel ezelötti koccanásos balesetről melyet a MÁV biztosító kellet volna rendezzen,de
nem tette mert elsíbolták a pénzt és igy felszámolás alatt áll még mindig.
A felszámoló bizottság meg elháritja a rendezést,hisz mennyivel kényelmesebb ha a biztosított fizet
megint.Hát ennyire képviseli az állam polgárait olyan esetben amire kötelezett azaz biztistsam
az általam okozott kár kifizetést. Családunkban összeadva a biztosított éveket legalább 70 év
és még nem kellet helytállni ez alatt az idő alatt egyszersem értünk. Hát itt tartunk és semmi reményünk
hogy a velünk szemben inditott kártérítési pert meg nyerjük,mert állítólag eddig mindenki el veszítette.

Jó lenne egy olyan közösségi forum melyben a MÁV bíztosítottak eggyütesen tudnának fellépni mert
a károsultakat képviselik a biztosítójuk az Alianz és a Generali
Családokat dönt évekig adóságba , de végre hajtás is be következhet és lehet hogy fedél nélkül
maradnak családok. Képzeljük el a mai drága gépkocsik javitási kötségei nem pár 10 000.- ftba kerülnek.

No tudnék még többet is írni de örük ha ezt végig olvassák,és még jobban örülnék ha valami
bíztatót is olvashatnék. Üdvözlettel:

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

Mint már sokan tudjátok reklám szakember vagyok.De a férjem és a kislányom a mai napig azon kuncog amikor én vásárolok ugyanúgy "bepalizhatnak"mint más vevőt.Szóval,megtanultuk,hogyan és a kirakat melyik részébe tegyük a nem közkedvelt árut,hogyan kelljen el benn a polcokról a nem éppen friss áru,a :"menyasszony fekvését"úgy kialakítani,hogy a vevők "harapjanak"........

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

Sziasztok ! Nekem is van egy fura történetem ha valaki tudna megoldást rá,megköszönném ! Költözöm és az internetet viszem magammal mert hűségnyilatkozat ellenében vásároltam meg.Ha lemondanám a gatyám rámenne a szerződés bontásra. Az ügyfélszolgálat kiokosított de nagyon...60 nap a bekötési határidő !
De a net díjat addig is fizetnem kell...! Ti mit szóltok ehhez,kíváncsi lennék a véleményetekre ?

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

Szervusztok!
A nem rég nyílt Öv utca és Erzsébet királyné út sarkán lévő Tesco Expresszről szeretnék mesélni! Zöldségfélét már nem veszek itt azóta, mióta két egymás utáni alkalommal tapasztaltam, hogy becsapnak. Az akciós burgonya, -katalógusban is megjelent, hogy akciós-, mégsem azon az áron lett számolva. Mikor reklamáltam, a pénztáros hölgy elment, hangosan közölte munkatársának, hogy "állítólag akciós"a nagy sort ott hagyta és azzal jött vissza, hogy tényleg az. Ezután szaladgált munkatársaihoz, kérdezgette, mit csináljon? Mivel senki sem tudott tanácsot adni, elvette a blokkom és visszaadta azt a cirka 300 ft-ot, amivel megkárosított volna.
1. Engem az is bánt, hogy nem így konstatálja: "a vevő azt mondja, hogy akciós."
2. Blokk nélkül távoztam, mert neki volt szüksége rá.
3. Elnézést sem kért.


Egy héttel később:
Ugyanez a szitu, másik pénztárosnál, ugyanazon Tesco-ban. Akkor akciós hagymával kívántak megkárosítani.


Harmadik hét:
Ugyanott! Gondoltam, nem veszek zöldségfélét, csak három tételt vásároltam. (Bár fenntartásaim vannak, de közel van a bolt.) Páros Tesco kolbász: 300 gr 499 ft - akciós! Csodás, gondoltam.
Blokkolva: 625 ft. Szóltam. A hölgy elment "marha jó" felkiáltással.
Visszajött, hozta a kitett cetlit, amin az általam mondott ár szerepelt, ..."marha jó" ismét, miközben ütötte be a cédulán lévő kódot. A végösszeg így sem stimmelt, amit kért, hogy fizessek. Szóltam, hogy ez így sem ennyi, mire kiabálva közölte, bő szókinccsel rendelkezhetett: "marha jó!" Arcokat vágott. A mögöttem sorban álló emberek nem elgondolkodtak ezen, engem utáltak. A pénztáros nő egyre hangosabban kiáltott: "marha jó", mintha én lettem volna hibás mindazért, hogy megkárosít. Osztott-szorzott, majd kikapta a blokkot a kezemből és kezembe nyomott 130 ft-ot, de mire feleszméltam, visszavette és helyette 70 ft volt a markomban az elmaradhatatlan "marha jó felkiáltással."
Nem bírtam tovább, kérdésemre: hol találom a vezetőt, szükszavú választ kaptam: "nincs, ...marha jó!"

Szóval ennyit a XIV. ker. Öv utca és Erzsébet királyné út sarkán lévő Tesco Expresszről. Mit lehet tenni, még a blokkomat is elvették, talán azért így szokás, hogy semmit se tehessen senki?

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

3 hete a Lidl-ben a virágok mellett árultak egy kis tácát földdel. Rá volt írva, meg festve, hogy szép öszirózsát (azt a szálkaás fajtát) keltethetek belöle. Aztán, amikor már 3 hét után sem kelt ki egyetlen mag sem, megkotortam. Nem volt benne egyetlenegy mag sem!
Nagyon feldühödtem, de most már blokkom ugye nincs, igy nem reklamálhatok. Esküszöm, ez mégegyszer nem fordul elö velem, mert hazavitel után azonnal el fogom ellenörizni.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

Sziasztok! Én a Rossmannban vásároltam egyszer egy (amúgy nagyon szép) akciós ágyneműhuzatot, amire az volt ráírva, hogy első osztályú és 100% pamut. Használatba vétel előtti mosásnál ki is derült, hogy kb. annyi pamut van benne, mint egy nejlonzacskóban, kis híján szárazon vettem ki a mosógépből, vasalásnál pedig majd' meghaltam a műanyaggőzben. A minősége pedig: amennyiben a feslő, itt-ott hiányos varrás első osztályú minőséget jelent, nos akkor valóban első osztályú a minősége. Természetesen egyszer sem használtuk, de azóta is azon gondolkodom mire tudnám felhasználni. Köszönet a magyar forgalmazónak!

Válasz

bedics istván üzente 7 éve

Sziasztok! Új vagyok ezen a lapon, de szerintem jó lenne ha többen lennénk! A történetem a következő:Újsághirdetésben olvastam, hogy pecsenyekacsa 3,5-4 kg súlyban 3200 Ft/db áron kapható. Tetszett. Mire ideért, 2,5 kg alá esett a súlya. Telefon APEH , Fogyasztóvédelem, ÁNTSZ. Egyedül APEH-et érdekelte, mert nyugta nincs. a többi "szervet" nem érdekelte. Ne vegyetek be ilyeneket. Még jövök. Egy Palimadár.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

Simon-Judás napi vásár volt a hétvégén Sárváron. Mindig elmegyünk, mert nagyon szeretjük ezt a nyüzsgést, s ráadásul még kultúrprogrammal van összekötve.
A férjem nagyon szereti a sajtot, amig én a textiliákat nézegettem, addig ö vett u.n. "Bio-Tillsitter" sajtot.
6800.-Ft/kg.
Az árusnál több fajta sajt volt, amikor meg akartam gyözödni róla, hogy ez a sajt valóban ilyen drága-e, akkor láttam, hogy a sajt még eredeti csomagolásban volt, rá volt írva, hogy 3.122 Ft/kg. Eléje volt téve azonban a cédula, hogy 10 dkg 680.-Ft. Amikor szóvátettem, azt mondta az eladó, ki volt írva, hogy ez ilyen drága, ha sokallja, akkor nem kell megvenni.
Számla persze nem volt.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

Bocsánat a névelírásért kedves Éva!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 7 éve

Kedves Anna!
Legközelebb talán az lenne a megoldás, hogy a maradék sajtos lefagyasztod. Én ezt állandó jelleggel teszem, még azzal a sajttal is, amiröl tudom, hogy több hónapig érlelték.
Egyébként, ma a férjemet is majdnem megint átverték.
A Lidl hirdette, hogy gumiabroncstároló kapható e-héten. A férjem vett egyet, de a csomagot nagyon könnyünek találta, s kiderült, hogy a fele hiányzott. Szerencsére azonnyomban visszament s ki is cseréltette.
Nem lehet eléggé óvatos az ember.

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu