Fogyasztóvédelem: Kéretlen SMS-ek (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 186 fő
  • Képek - 34 db
  • Videók - 71 db
  • Blogbejegyzések - 109 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 682 db

Üdvözlettel,

Fogyasztóvédelem klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Kéretlen SMS-ek

Ezt a témát Keczánné Macskó Piroska indította 16 éve

Sziasztok !Nagyon érdekelne annak a magyarázata, hogy miképpen lehet megengedni egy olyan a szolgáltatást a mit később lehetetlen lemondani, letiltani és oda vezet, hogy el kell dobnia az embernek a SIM kártyát és másikat kell vásárolnia!

Hozzászólások eddig: 1

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 15 éve

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz lehet fordulni a kiszolgálási, vásárlási... (emberi tényező) ügyekben, valamint a televízió, rádió, mobiltelefon, vonalas telefon és internet és hírközléssel kapcsolatos szolgáltatásokkal, a szolgáltatás minőségével kapcsolatos ügyekkel Nemzeti Hírközlési Felügyelethez. Egyébként Ők is megmondják "mivel hova". Valamint szerintem - megjártam a hadak útját - a mobilszolgáltatót is lehet kérni a letiltásra, ha nem megy bele...ha van ügyvéd ismerős, megmondja, hogy bele-e kell mennie>>>ajánlott levél, és megkérni a postáskisasszonyt, hogy jól nyomja rá a bélyegzőt, látsszon az a dátum! :)
Mindwenképpen ajánlatos "lehetőleg azonnal-minél hamarabb" (!!!) reagálni, ha valami félreértés van, és rögtön jól megfogalmazott, ajánlott levelet feladni: 1. az emelt díjas sms szolgáltatónak, 2. magának a mobilszolgáltatónak, 3. nem árt felkutatni "valamiféle" vezető e-mail-jét vagy postacímét felkutatni, mondjuk itt a neten és megemlíteni neki, hogy esetleg az újságokból olvashat róla.
Még szóba jöhet a személyes ügyintézés a szolgáltatónál, ahol jegyzőkönyvet kell felvetetni a problémáról...Vásárlók Könyve. Könnyű a helyzet, ha valamelyik nagy mobiltársaság vagy ismert, sokak által kedvelt weboldal emelt díjas szolgáltatásáról van szó.
Még egy: meg kell kérdezni a sim kártya szolgáltatóját, ilyen esetekben mit lehet tenni! Olyan válasz nem létezik, hogy semmit. Akkor Ők nem szolgáltatnak.
Türelemmel, és szolídan!
Üdv: Imre

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu