Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Keczánné Macskó Piroska indította 16 éve
Sziasztok !Nagyon érdekelne annak a magyarázata, hogy miképpen lehet megengedni egy olyan a szolgáltatást a mit később lehetetlen lemondani, letiltani és oda vezet, hogy el kell dobnia az embernek a SIM kártyát és másikat kell vásárolnia!
Hozzászólások eddig: 1
M Imre üzente 16 éve
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz lehet fordulni a kiszolgálási, vásárlási... (emberi tényező) ügyekben, valamint a televízió, rádió, mobiltelefon, vonalas telefon és internet és hírközléssel kapcsolatos szolgáltatásokkal, a szolgáltatás minőségével kapcsolatos ügyekkel Nemzeti Hírközlési Felügyelethez. Egyébként Ők is megmondják "mivel hova". Valamint szerintem - megjártam a hadak útját - a mobilszolgáltatót is lehet kérni a letiltásra, ha nem megy bele...ha van ügyvéd ismerős, megmondja, hogy bele-e kell mennie>>>ajánlott levél, és megkérni a postáskisasszonyt, hogy jól nyomja rá a bélyegzőt, látsszon az a dátum! :)
Mindwenképpen ajánlatos "lehetőleg azonnal-minél hamarabb" (!!!) reagálni, ha valami félreértés van, és rögtön jól megfogalmazott, ajánlott levelet feladni: 1. az emelt díjas sms szolgáltatónak, 2. magának a mobilszolgáltatónak, 3. nem árt felkutatni "valamiféle" vezető e-mail-jét vagy postacímét felkutatni, mondjuk itt a neten és megemlíteni neki, hogy esetleg az újságokból olvashat róla.
Még szóba jöhet a személyes ügyintézés a szolgáltatónál, ahol jegyzőkönyvet kell felvetetni a problémáról...Vásárlók Könyve. Könnyű a helyzet, ha valamelyik nagy mobiltársaság vagy ismert, sokak által kedvelt weboldal emelt díjas szolgáltatásáról van szó.
Még egy: meg kell kérdezni a sim kártya szolgáltatóját, ilyen esetekben mit lehet tenni! Olyan válasz nem létezik, hogy semmit. Akkor Ők nem szolgáltatnak.
Türelemmel, és szolídan!
Üdv: Imre
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás