Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Fogyasztóvédelem klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Fogyasztóvédelem klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Kis Pista indította 14 éve
Helló!
Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy műszaki cikkekkel foglalkozó outletben vásároltam 1 laptopot 100eFt-ért, de miután kiderült, hogy a termék már használt, és műszaki problémái is vannak, visszavittem, a 3 napos ár-visszafizetési garancia miatt.
A probléma következő: Nem volt pénz a kasszában....
Azt, mondták, hogy majd felhívnak, ha lesz pénz a kasszában, de azon eset elkerülése végett, hogy ne adj Isten kijátsszák, hogy letelik a 3 nap, és nem térítik vissza a vételárat, szeretnék valamit lépni...
Mi a megoldás ilyenkor, lehet-e jegyzőkönyvet felvenni, vagy hasonlót ilyen esetben? A mai a második nap!
Válaszaitok előre is köszönöm!!
Hozzászólások eddig: 0
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás